Eminesevket000 Merhabalar kizlar 15 aylik oğlum var çene altı kızarıklıği yasıyoruz 1 haftadir bazen kendi kendine geciyo ama tekrarladi acile goturup bilgi alicam sizdende bilgi edinmek istedim neden olusuyo acaba salyası akmıyo buarada 🙂