Ben ilk doğduğunda vErdim iyiydi alıyordu.sonra hemşire fln kozunda vermedik aman çocuğumuzun diş yapısına fln zarar olmasın dedik. Ama ilk 1 hafta vermiştim arada. Sonra bıraktık. Şimdi 40 günlük ve aynı emzikten midesi bulanıyor. Sizce niye oldu bu ? Valla en pahalı Emziği de almıştım oysaki 😏😏sonra damaklı aldım onu da almadı. Alır mı sonra sizce?