Gizemisss her bebek farklı benimki 30 cc içti hep sütümü başlarda..sonradan biraz bitaz arttı 6 aylık olduğunda 180 e çıkardı 210 derken ek gıda ile 150 ye düşürdü içmiyor fazlasını ama kilosu hep yerindeydi şuandada 7,5 aylığız 10 kilo ayrıca eşiniz mama vermenizi istemiyorsa kendisi sağsın versin hey yarabbi ya tabiki süt varken mama vermek doğru değil ama bu şekilde dayatma hiç doğru değil benimkide yorulma artık sağma mama verelim diyordu