Grupyildizi neden emziriyorsun diyese sorun olmaz bende emziriyorum bir kaşık iç normalde bile içilir kuru kayısı yiyebilirsm sabahları ama mutlaka bol şu iç lavobaya çıkarken önce makat bölümüne varsa yağ yada vazalin sürebilirsin o kısmın tahriş olmasını engellesin eczaneden krem alabilirsm ilerlemesin yani sonrası inanılmaz zor olur dikkat et