Abzeb_ Merhaba anneler, 19 günlük bir bebişiz. Bebeğimin yüzünde sivilceler var, doktorum ıkınıp sıkılmaya bağlı olabileceğini söyledi, sizde böyle bir durum oldu mu? Olduysa nasıl geçmesini sağladınız?
MyEternalLoveNoyann Abzeb_ 35gunluguz bizde de var şuan yuzundekiler geçti burnunun üstünde var beyaz beyaz minik minik sanki ergenliğe girmiş🤣 bizim doktorumuzda normal zamanla yikadikca geçecek yenidoganlarda olur dedi her banyo yaptirisimda hafif hafif keseliyorum sonra yağını sürüyorum burnunda 3 4 tane minik minik kaldı şuan diğerleri yok oldu hep
HavvaNur01 Abzeb_ benim bebeğimde de olmuştu şimdi de tek tük oluyor. Anne sütünün yağlı olmasından dolayı olduğunu söylemişti hemşirem. Banyo olurken yüzünü hafif sürtüyorduk öylelikle geçti azaldı
Bebegimm1 Abzeb_ anne sutunden kaynakli hormonlardan dolayi oluyr benm bebegimde de vardi bir sey yapmadim kendiliginden geciyor orasi
Abzeb_ MyEternalLoveNoyann evet burnunun üstünde küçücük beyaz beyaz var😁 kullandığınız lifin sertliği nasıl ben banyo süngeri aldım onunla olur mu
MyEternalLoveNoyann Abzeb_ olur tabi neden olmasın bendede var banyo süngeri bazen onu kullanıyorum bazende banyo havlusunun kendi kesesi var aynı havlusunun kumaşından onunla yapıyorum