Fadimenurg gg00 merhaba canım bende bebeğim 30 günlükken korona oldum emzirdigim için hap alamadım parol attım günde 2 3 kez bol meyve çift maske ellerimi her seferinde yıkadım ayrı yattım uzakta
filizyayli gg00 Canım ben bebeğim 2 aylıkken oldum. Ve normalden daha sık emzirdim sürekli meme de tuttum diyebilirim.
filizyayli ozlemleyla benimki de 2 aylıktı maske falan da takmadım bol bol meyve tükettim kuruyemiş bitki çayı d vitamini C vitamini çok şükğr birşey olmadı. 4 yaşında oğlum 3 gğn hafif ateş oldu okadar