46 günlük bebeğim ilk zamanlar kendi sızıyordu tabi. Şimdi gaz sancısı vs derken süreç bizi deneme yanılma ile uyutmaya itti. Bazen kucağımda pışpışladım öyle uyudu iyice dalınca yerine koydum (o zaman uyanmıyordu yerine koyunca) bazen gaz çıkarırken omuzumda sızdı. Çoğunluk evde bebek arabası ile yada sadece pusetinde uyutuyorum. Bazen oda fayda etmiyor uyumuyor ayağımda sallayayım diyorum çoğunluk ayakta sallama kabul etmiyor. Artık böyle deneye deneye bi hal oldum 1 tane uyuma yöntemi olsa da öyle uyusa geceleri çok zorlanıyorum nasıl uyutacağımı şaşırıyorum bulana kadar acıkıyor tekrar emzir gaz çıkart alt değiştir derken sabahlıyoruz ağlaya ağlaya. Kucağımda falan uyusa bıraktığım gibi uyanıyor, ayakta da sallansa uyanıyor. Pusette uyusa sağlıksız diye kaldırıyorum yerine koyuyorum 5 dk sonra yine uyanıyor. Nerde yanlış yapıyorum. Kundak deniyorum bu ara ellerini serbest istiyor aslında hazır kundaklardan mı alsam diyorum öneri var mı link falan