5 aylıkken her altını açtığımda her bezlediğim çişş çişş çiş mi yaptın oğlum derdim şimdi 11 ay 22 günlük kaka yaptığında çiş çiş diyor acaba bilinçlimi yapıyor? Tuvalet eğitimine başlasam erken mi kendini baskıda hisseder mi ? Zihninde kötü yer eder mi ? Bu aylarda eğitim veren varmı