0708 ben 5 bucuk aylikken koymaya basladim. 6 bucuk ayinda emeklemeye ve tutunup kalkma cabalarina basladi. Suan 7 aylik hala ara ara koyuyorum. Ben evhamlanmaya gerek yok diye dusunuyorum. Sabahtan aksama kadar cocugu yurutecte birakmak tabii ki sakincali ozellikle erkek bebekler icin ancak gunde 2 kez 15er dk koymanin bir zarari oldugunu dusunmuyorum. Aliskanlik degil ara ara kullanilan oyuncak araci olarak dusunmek gerek bence