Bebeğim 10. Ayına girdi ve acayip huysuzlastı geceleri kalkıyor 2 de iki saat uyumuyor uykuya direniyor geceleri beni mahvediyor uyku düzenmz zaten yoktu geceleri iyice kötü oldu hep mızmız wc ye gidemiyorm ağlıyor yanndan ayrılnca geçici midir sizce sizde durumlar ne