Çok sükür alerji yok ama cok beter gaz sorunu var bebeğimin. 3 ayı devirdik, yiyecegim seylere gaz yapar mı diye internetten bakıp öyle yedim hep. Bi kere dalgınlığıma gelmiş yolda hep kahve içeriz eşimle, bn de latte istedim yarısını içince aklıma içinde süt oldugu dank etti 🙈 ayyy içmez olaydım o gün mahvoldu cocuk da biz de. Süt mercmk vs hala hayatımda yok, ama yoğurt gaz yapan sebzeler başladım yavas yavs yiyorum 😊