Gokyuzummm Merhaba kızlar bebeğim 1 aylık bugün aşırı derecede kustu bir cay bardağı dolardı burnundan agzindan baya fışkırarak çıktı bu 3 4 kez oldu ara ara kusuyor ama normal derecede. Bugün kustukdan sonra da sari balgam gibi çıkardı tükürüklu. Yan yatırıyorum reflu yatağınıda kullanıyorum. Basiniza gelen varmı doktora görürsem mi? Bide mama cok mu veriyorumacaba 2 saatte bir 60 cc ..45 veriyordum doymuyor çünkü aranıyor ağlıyor.. sütüm yok arada kaşıkla sağıp veriyorum bazen emiyor.
Eylulbebek03 2 saatte 60 çok diye düşünüyorum benim bebeğim 2 aylık 3,5 saatte falan 90 cc alıyor gerçi bebekten bebeğe değişir diyorlar. Bu arada kusunca burnundan falan geliyor bizimde bazen yüz üstü tutuyorum öyle durumda problem olmuyor
Babycio Mama miktarı çok fazla geldiği için kusuyor olabilir canım. Aynı sıkıntıları bende yaşadım baya psikolojim bozulmuştu çok sık burnundan kusma olayları yaşadık. Ya gece olursa ya nefes alamazsa falan diye baya psikolojim bozulmuştu o dönem. Meğer çok uzun süre emziriyormuşum. Emzirme sürelerini kısalttıktan sonra sorun ortadan kalkmıştı.