Merhaba sevgili arkadaşlar. Benim bebeğim 30 haftalık doğdu doğum boyu 43 cm idi, bugün kronolojik tam 11 aylık. En son geçen hafta boyu 70 cm ölçüldü. Sizlerden de 29-30-31 haftalık doğum yapan anneler merak ediyorum bebeklerinizin boyunu? Malum normal zamanında doğan bebekle kıyaslayamam ama prematüre annelerimiz bana yardımcı olur musunuz? Amacım bebeğimin gelişimi normal mi değil mi o açıdan kıyaslamak lütfen yanlış anlamayın. Şimdiden teşekkürler.