Clouds Merhabalar, sadece sağım yapıyorum 2,5-3 saatte bir gece gündüz sağım yapmıştım zamanla artmıştı, sağım yapmayı azalttım geceleri ve zamanla azaldı. Bir kaç gün düzenli sağdım eski oranına geri dönmedi. Öneriniz varmıdır? Benzerini yaşayan varmı?
Gizo87 Clouds artması için biraz daha uzun süre düzenli ssğmanız lazım. 3 hafta sonunda falan farkediyormuş. Ben de sağarak besliyorum. Çok yorucu
Dereninannesi38 Clouds bende 3 saatte bir 35-40 dk falan sağıyorum ama gece sagamıyorum uykuya yenik düşüyorum. Sabah tüm gece sağmadığım için de 50 dk falan sağıyorum anca boşalıyor
feratlarkupeklergiremez Clouds benim azdı gece boyu emziriyorum artık öyle çoğaldı kendimi emzik yaptım oğlumu yanımda yatırıyorum
YorgunAnneyimvesselam57 Clouds Clouds benim ilk.dogum yaptgim zmanlar gel.edi sutum rahat 3 4 ay snra geldi
Clouds Gizo87 geceleri çok ağır geliyor gündüzde halsiz oluyorum.. sizdemi 3 saatte bir gece gündüz sağıyorsunuz?
Gizo87 Clouds hep 3 saatte bir sağdım ama 1 sağım düştüm son 1 aydır. Çalışıyorum ister istemez 3 saati geçiyor bazen. 7 sağımla devam. Çok zor sizi anlıyorum. 3 saat kesintisiz uyumadım bebek doğduğundan beri
Clouds Gizo87 geceleri kalkıyorum elbet beslenme ve alt bakımı için aynı zamanda sağımı bünyem kaldırmıyor uykusuz kalsamda halim kalmıyor gündüzleri. Hangi marka cihazı kullanıyorsunuz düzenli sağım haricinde süt artırımı için besin takviyesi kullandınız mı?
Gizo87 Clouds ımom latte kullanıyorum şu an daha önce pregnacare kullandım. Uykusuz ayakta durmak çok zor oluyor. İşte de sağıyorum. Vitamin beni toparlıyor gibi geliyor. Süt arttırıcı olarak bir ara galactago damla kullanmıştım ama artı bir etkisi olmadı bence. Sütüm yeterliydi zaten. En çok etkileyenler düzenli sağım ve uyku. Akşam çok yorgun olduğumda 90 cc falan zor çıkıyor bazen. Sizin yorgunluğunuzu çok iyi anlıyorum. Önce siz iyi olun ki bebek de iyi olsun. Kendinize bu kadar yüklenmeyin süt+mama yaparsanız. Bir damla bile alsa kar
Gizo87 Clouds bu arada makinem lansinoh. Bir arkadaşımda medela swing vardı onu verdi. Çabuk bitsin diye ikisini aynı anda kullanıyorum. Biri 500 diğeri 2500 TL ama aynı performansı gösteriyorlar bende
Clouds Gizo87 bizim yoğun bakım sürecimiz olmuştu acil eczanede webaby vardı aldık güzelde arttı sütüm ama markadan ötürü memnuniyetsizdim lansinoh aldım sonra webaby kadar iyi çekmiyor. Çok teşekkürler yorumlarınız için
Dereninannesi38 [silindi] lansinoh ile sağım yapıyorum. Çok değil çünkü tam bitti diyorum tekrar gelmeye başlıyor. Damlama bitene kadar sağıyorum bende
Beken Clouds benimde sutum cok azaldi eczaneden laktamax aldim ayriyetten rezene anaoson kaynatip iciyorum yavas yavas artmaya basliyo tavsiye ederim
Clouds Beken teşekkürler tavsiyeniz için, rezene, çörek otu gbi besinleri önermiyor çocuk doktorumuz. Hatta rezene için tamamlanmamış çalışmalar varmış bebek için kanserojen etki ettiğine dair, bu sebeplerle kullanmayın dedi.
Gizemhzl Beken rezene ve anason bebeklerde gen hasarı ve kanser riski yaptığı işin tüketilmesi önerilmiyor
[silindi] Dereninannesi38 bende lansinoh ile 15 dk sağım yapıyorum. Tekrar gelmesinin sebebi süt indiriyor masaj özelliğinden dolayı. O yönüyle çok iyi . Ama sizin çok uzunmuş süreler. Benim oğlum izin vermiyor bazen 10 dk bile yapamıyorum bırakmak zorunda kalıyorum
Dereninannesi38 [silindi] bende ağzına emziği veriyorum yanıma alıyorum ağlayınca iki pıs pıs sonra devam 😂 mecbur uzun sağıyorum tam bosalmazsa tıkanıyor