Merve1134 Merhaba kizlar bebeğim gripti sanırım bana geçiyor boğazim ağrıyor emzirenler hangi ilaç hem etkili
becbz4- Merve1134 bende yaklaşık 1 ay önce grip oldum. Doktorum nurofen ve redoxon verdi 2 günde geçti çok şükür 🙏🏻
hunilimomm Merve1134 ben çok zor durumda kalmadıkça ilaç içmedim ıhlamur çorba nane limon felan kullandım bide yatarken parol içtim
Asliiibensu becbz4- ya emziriyor muanuz kaç aylık benim bebegim 51 günlük nurofen içtim megerse süte geciyormuş bilmedim acaba kaö saat sonra emziremem lazım bir yok gösterin
becbz4- DuyguElahmet bilgim yok doktoruma çok güveniyorum, verdi kullandım, siz kullanmadan tabiki kendi doktorunuza mutlaka danışın ☺️
becbz4- Asliiibensu ben emzirdim sıkıntı olmadı, doktorum da aksini söylemedi. Bebeği emzirdikten sonra için isterseniz, bir sonraki emzirmeye kadar zaman geçmiş olur