mariecurie20 fizyolojik bir sıkıntı yoksa endişelenmeyin. Geç konuşma olabiliyor özellikle erkek çocuklarda. Mümkünse ihtiyaçlarını söylerken siz leb demeden leblebiyi anlamayın. Üstüne basa basa ne istediğini söylemek zorunda kalsın ya da su mu istiyorsun mama mı istiyorsun diye de tek tek sayın. Her ihtiyacını bu iki kelimeyle anladığınız için fazlasına gerek duymuyor olabilir. Ayrıca ekran vs şeylerden uzak tutun mümkünse. Bol bol kitap okuyun. Dediğim gibi öncelikle fizyolojik bir sorunu olmadığından emin olun