Merhaba 4 günlük taze anneyim. Kızımı anne sütüyle besliyordum fakat dün akşam uykusundan uyandıramadım bi türlü sanırım şekeri düşmüş ve sarılığı başlamış. Dünden beri aynı uyku halinde arada bir kendi uyanıyor sürekli uyuyor. Normalde Yenidoğanlar sürekli uyuyor mu yoksa sarılıktan dolayı mı uyuyor kızım iki saatte bir anne sütü ve mamayla besliyorum ama uyansın azcık oyalansın istiyorum. Hiç bir tecrübem yok normal mi uyuması