lidyahsn Cam biberon kullanıyordum plastiğe geçtim cam gibi kaynatabilirmiyim erir gibi geliyor çok ince
Ysf-kn lidyahsn plastik leri ben suyu kaynatıp ocağı kapatıp içine atıp 5 dk filan beklemek yeterli diye biliyorum
TheBaby lidyahsn Pp mi yoksa plastikmi gerçekten. Bendeki Pp ben kaynar suyun içine atıyorum karbonat ve sirkeli su ile
bidibidibidi lidyahsn en sevdiğim biberondu. Ta ki ocakta unutup eritene kadar. Canım kaynamış suyun içine 5 dakika koy yeterli. Ben unutup markete çıkmıştım Allahtan evim yanmadı çok şükür. Benim gibi unutursan erir 😀
bidibidibidi lidyahsn evet canım 5 dakika kaynatsan da hiçbirşey olmaz. Ben ara sıra zaten o şekilde de kaynatıyordum. Benim gibi unutmadığın sürece hiçbirşey olmaz