Merhabalar. Kızım 9 aylık. Yaklaşık 1 aydır çalışıyorum. Haftanın 4 günü akşam 3ten 7ye kadar işte oluyorum. Kızım genelde memede uyur ama kendi kendine uyumayı da bilir. Bugün ilk kez babaannesinin göğsünde kendi kendine uyumuş. Bir yanım çok mutlu, kızım kendisi uyumayı biliyor, ilerde zorlanmayacağım. Bir yanım ise biraz buruldu. Yalan yok biraz kıskanmış olabilirim. Bu beni kötü biri mi yapar? Beni unutur mu? Bir sürü soru oluştu kafamda? Şu bir gerçek, kızım bana bağımlı zannediyordum ama ben ona daha bağımlıymışım onu fark ettim. Sanırım ruh hastasıyım 🤔