mka2020 Kızlar anksıyetem var ve buna bağlı sürekli mide ağrısı ve kramp yaşıyorm ,stres mideme vuruyor dr gttm selectra 50 mg yazmş bu antidepresanı kullananlar var mı ?
mka2020 TheBaby Baktım canımda bunların hemen hemen hiç biri yok bende önceden de böyle olmuştm strese bağlı midemde ülser olmuştu antidepresanla rahatlaynca geçmişti bu sıralar yıne anksytem tavan yaptı ve midem yine başladı ve daha da kötüye gidiyor. Antidepresana da başlamak istemiyorm ama baska carem yok gibi
mka2020 TheBaby Gereksiz endişe var mesela hasta olmaktan korkmaz cocugumum hasta olmasından korkmak gece evde yanlız kalamamk yani ves vese gibi ama önüne geçememek ve sürekli strese neden olduğu içinde vucuda vuruyor bir süre sonra maalesef
mka2020 baybmom Bende 3 yıl önce kullanmıştm ve aynı sizin dediğinz gbi yaşamaktam zevk alıyordm ama bırakması cok zor oluyor o yüzden korkuyorum ve etrafmdaki insanlar aman kafası bozuk bilmem ne en ufak bişeye kızsan eşin dahi hapını yuttun mu diye soruyor bunları duymak istemiyorm. Dışarda hiç bi takıntımı belli etmiyorm ama ilaç kullandığımı öğrenınce nedense insanlarda aman deli gözüyle bakıyolar bu cok canımı sıkıyor
TheBaby mka2020 Tamam aynı ben. B12 ile geçti🥳 deneyin mutlaka. Sprey olan ocean marka var onu alın. Çünkü dil atından emilimi iğne kadar etkili oluyor. Dil altına fıslatın.