Selam kızlar. Kızım 3 gün sonra 1 yaşına girecek . Dünden beri bi huysuzluk bi agresiflik bişeyler oldu cocuga. Yemek yemiyor oyun oynamiyor uykusu var uyumuyor saatlerce salliyorum yok ağlama krizine giriyor. Dun gece hic uyumadı ve az bisey atesi çıktı. Hastalanıyor mu yoksa diş mi atak mi nedir bu gerçekten canım çıktı. Ona da üzülüyorum yavrum rahat hissetmiyor. Bileniniz var mi acaba