Bebeğim ek gıdaya başlamıştı tam herşey yoluna girdi güzel gidiyor derken covit olduk. Şuan hastalık geçti ama kesinlikle hiçbir şey yemiyor. Devam sütü de almadığı için benim sütüm tek başına yetmiyor. Açlıktan ne duruyor ne uyuyor. Allah aşkına bir çıkış yolu gösterin 😭😭😢