Bebeklerinizle, çocuklarınızla hangi oyunları oynuyorsunuz, gün içinde nasıl vakit geçiriyorsunuz? Ben 9 aylık kızımla şarkı açıp dans ediyorum oyuncaklarını eşyaları her şeyi tanıtıyorum, ufak topuyla falan oynuyoruz. Bazen sıkılıyor yürüteç 1 buçuk ay kullandım artık kullanmak istemiyorum kaldırdım. Daha aklıma gelmiyor baya oyunlar oynuyoruz ama yeni fikirlere ihtiyacım var