40 günlük oğlum var altını açarken çok ağlıyor hele ıslak mendil değmesin bir yerine, böyle olan var mı ya artık bir yeri mi acıyor diye düşünüyorum normalde bebekler alt açılmasını sever bildiğim kadarıyla doktoruna sorucam ama size de sormak istedim