18 günlük bebegimde yogun idrar yolu enfeksiyonu cikti malesef. Yeni dogan yogun bakimina aldilar😔
öyle icim gidiyor ki 18 gündür evimizde ki nese kaybolup gitti bir anda. Onu hemsirelere teslim ederken canimdan can koptu😣
doktor minimum 5 gün dedi ama daha fazla da kalabilirmis güzel minik bebegim 😞
Dualarinizi eksik etmeyin nolursunuz bi an önce iyilesip evine dönsün minik kuzucum😢