Oglumunannesiyim Gündüz uyuyunca gece uyaniryor uyumuyor sonra şimdiden gündüzleri fazla.uyutmayip gece uyusa olurmu yani gündüz uyanık tutmaya çalışsam yada başka binfikri olan varmı arkadaşlar
Smy16 Oglumunannesiyim esasında gündüz uykusu ne kadar verimli olursa gece uykusuda o kadar güzel olur diyolar
gokcezeynep2021 Oglumunannesiyim benim kızımda 21 günlük o da gündüz iyi uyuyor gece çok şık uyaniyor ama bu aylar daha bebekler dünyaya adapte olmaya çalışıyor normal diye düşünüyorum
Ftm_dmr11 Bence uyanık tutmak daha kötü yapar benimki de aynı belli bir günü düzeni olana kadar onun istediği olacak 😄 daha küçük bence bir şey yapma nasıl istiyorsa öyle olsun 3 aylık olana kadar o zaman uyku düzeni olabilirmiş fakat sen bilirsin yine de