dikenlerinleydisi Bebeğinize neler yediriyorsunuz gun içinde ben hala eline bir sey vermeye korkuyorum boğazında kalır diye
Ssmmrr dikenlerinleydisi bende öyle yaptım aynı aydayiz eline veriyorum artık ama o koparsada asla yutmuyor tükürüyor herşeyi püre yapıyorum blendirla malesefffki
Kuzeybabyy dikenlerinleydisi bende veremiyorum bir kaç kere boğazına kaçtı zor kurtardım 🥺 nasılsa ilerde yicek o yüzden kafaya takmamaya çalışıyorum
Annekizz dikenlerinleydisi Yani bi zeytin büyülükteyi şeyleri yutuyor ben yediriyorum . Ama eline yesin diye büyük parça verirsem hepsini ağzına sokuyo sonunda boğuluyo 🤭 O yüzden eline çok fazla vermiyorum
Uzram Omlet yapıyorum küçük parcalara ayırıyorum önüne koyuyorum. Kendisi yiyor büyük parça olunca komple ağzına attığı için tıkanıyor. Zamanla alışır ilk baslarda cogunu yere atıyordu Gerçi hala atıyor :)
GozdemHilal Parmaklarını aktif kullanamadığı için veremiyorum bişey avuçluyor avcunun içinde kalıyor küçük parçalar büyük olanları da hepsini tıkıyor ağzına çok tehlikeli o yüzden henüz veremiyorum meyve filesi var ona koyuyorum napiyim.