Merhabalar, 13 günlük bebeğime hem süt hemde mama takviyesi yapıyorum sütüm yeni gelmeye başladı Aptamil 1 kullanıyorım ama sanki gaz yapmaya başladı sürekli tırt yapıyor farklı mama kullanmak istiyorum sizce hangisini kulllansaö hastane aptamil önermişti ama sanırım bebeğime gaz yaptı yada siiznde bebeklerinde öyle gaz ( tırt) sorunu varmi ? Normal mi bu dönemmde