Masalbursa Bebeğim 4 aylık bir gün iyiyse diğer gün sürekli kusuyor hipp mama veriyorum aptamilde olmuyprdu ama o da kabız yaptı o yüzden hippe geçtik kabızlık bitti kusma başladı 🙄
_Nehirim_ Masalbursa ben bebelac veriyorum çok memnunun kakasını da yapıyor gazını da çıkartıyor çok şükür tabi daha çok öne veriyorum ben günde 1-2 sefer veriyorum sadece mama
Nehirvesma Bende hipp mamayı kullandığımda çok kusuyordu sonra sma kullandım bi nebze azaldı inanmayacaksın ama ucuz kullanmam ben onu bebeğime dediğim mama da ( bebelac)şifa buldum kusması baya azaldı.