MomsAliasaf Augmentin 1000mg içiyorum mastit olmuşum crp enfeksiyon baya yüksek çıktı doktor antibiyotik verdi ama bebeğe şuan mama veriyorum aranızda bu antibiyotik haptan kullanıp emziren oldumu yada bilgisi olan var mı
_mercanligunler MomsAliasaf iki yaşında kızım , diş için kullandım isal yapabilir belki demişti doktor ama isal de yapmadı
Saripapatyammm MomsAliasaf Evet kullandim hatta ozellikle emziriyorum demistim degilmi doktor bey dedim receteyi alinca elime antibiyotik yazdim deyince. Evet bunu kullanabilirsiniz dedi doktor. Kullandim
Smy16 MomsAliasaf banada sezeryan sonrası yazmıştı doktorum 2 kutu bitirdim, geçenlerde bogaz agrım oldugu için baska bi doktor yine yazdı emziriyorum demiştim ona göre yazıyorum dddi
Cancan-13-03 MomsAliasaf mastit olduğumda bana da ondan vermişti emzirmiştim kullanırken sakıncası yok demişti doktorum