Bi kac gündür sağ memede bi acı var bastırmayı geçtim dokununca bile acıyor hafif şişlik var bebeğimi emzirken canım çok yanıyor memeyi çekmeye başladığı an acıdan bağırıyorum. Orası çok sert bide. Acile gitsem bakarlar mi? Internetten araştırdım biraz mastit yazıyor hep. Basına gelen yada bilgisi olan yazabilir mi lütfen