Mavilimorcicek Kullanan arkadaşlar var mı ben aldım bugün geldi cok guzel gerçekten kaliteli ama biraz büyük sizce kalsa mi bilemedim yürüyor rahat aslında ama fikir almak istedim
Mavilimorcicek Eskiden daha mi hareketliydi burası yazınca hemen cevap verirdi anneler neden ndennnn😣😁😁😍
Mavilimorcicek Zuhallkahraman burda yüzlerce anne var eminim 1 yaa üzeri anne sayısı da yüzlerce dır ama gelen yorum 2 🤣
Mavilimorcicek yaseanne1 bende vicco beğeniyorum aslında ama kış için o klasik vicco lar uygun gelmedi üzeri süet gibi olduğu icin