2 gün önce sipariş verdiğim ürünler elime ulaştı ama 50₺ olan panduf yok çıkmadı paketten. Fatura kesilmiş ürün paket içindeymiş gibi parasını ödedim üstelik. 25 numara sipariş verdim sisteme 26 girilmiş. Gelde sinirlenme 😒 Müşteri hizmetlerini aradım ürünü göndereceklerini söyledi hiç umudum yok mağduriyetim giderilir mi 🤷🏻♀️