Mylife1222 Yeni nesil hep bu isimler iki ismi beğenmiyorum sadece lina çok hoş ya da asel ama çok var bunlardan artık
hypatia Zorundamiyim kızımı oyun grubuna götürmüştüm 8 kişilik grupta 3 tane Asel vardı ülkede kişi başına 2 Asel düşüyor 😂
Miniklord Yasmineee bence sadece Lina . Bende kızım olursa Asel istiyordum ama okadar fazla asel var ki artık