Kızlar nasıl gidiyor? 1 hafta oldu bizim. Hiç bir şeyi yemek istemedi. Hep ittiriyor. Veriyorum diye bağırıyor. Hoşuna gitmedi yani 😊 yoğurt, havuç, kabak tadımı yaptık. Bugün tatlı patates vereceğim. Bu şekilde başlayıp sonradan iştahı açılan oldu mu