Nihat Selam anneler.Sorum şu.Bebege ek gidaya gecince malum 1 kasik vermek lazim diyolar.Peki simdi ne kadar yemek yapalim ki cope gitmesin geri kalani?ne de olsa 1 kasik icin bir tencere yapmak olmuyo.nasil yaptiniz acaba?
AyazMerve Nihat ilk tadım olacağı için mesela patates vereceksin küçük bir patates kullanabilirsin , ya da kullanacağın sebzeyi ikiye falan bölüp kalanını yarın pişirirsin gibi
AyazMerve Nihat tadımlar zaten bir ay gider , muhallebiyi de bebe irmiğiyle yapıyordum internetten çok tarif bulabilirsin