Babybe Merhaba 27 günlük bebeğim ilk haftalar daha sık kaka yaparken son 1 haftadır kaka sayısı azaldı. Sütüm beslemiyor mu endişesi var sağıp veriyorum meme kabul etmediği icin. Nasıl anlarım yeterli mi diye?
Lulemom Babybe kakaya bakma canım. Çişini yapıyorsa doyuyordur. Günlük 4-5 bez alıyorsan dolu dolu çişli sorun yok. Anne sütü alan bebekler 10 güne kadar yapmayabiliyormuş. Gittikçe de azalıyor zaten. Şuan 2 aylık 3-4 güne bir yapıyor. Doktor normal dedi
MyEternalLoveNoyann Babybe zamanla bağırsakları falan düzene girdiği için öyle oluyor bence bizde 35gunluguz ilk baslarda her bezi dolu dolu kaka oluyordu özellikle şu son 1haftadir azaldı 2 bezi falan dolu dolu oluyor diğerlerinde ya hiç olmuyor yada azıcık bulaşık şeklinde oluyor.
Atlasbebek3535 Babybe canım normal. Çiş sayısına bak. Benim bebeğim günde 5 6 defa yaptıgı olur ilk başlarda.4. Aydayız son 1 aydır haftada bir 10 günde bir yapıyo. Katı olmadığı sürece sorun yok dedi doktorumuz sadece anne sütü alıyor
Babybe Lulemom Hastane doktorumuzu beğenmedik 25 inde yeni doktorla randevumuz var ama ilk bebek panik yaptım😚
Babybe MyEternalLoveNoyann Peki doktorunuz kilo alımı normal dedi mi? Ben bazen günde 1 veya 2 kez mama da veriyorum. Süt sağdığım icin gece zor oluyor
MyEternalLoveNoyann Babybe evet kilo alımı güzel bı sıkıntı yok çok şükür bende 1sefer geceleri mama veriyorum bırakmak istiyorum aslında tamamen de 4gunlukken sarılıktan kuveze girdi korkumdan 1sefer de olsa veriyorum o mamayı