Kızlar merhaba 24 aylık kızım var normalde doğduğundan beri uyku duzenımız var yazın tatıle vs gttık ama hıc bozmadım saatlerını oda artık alıstı sorun cık nadır yaşarız bebekliğinden bu yana hep dışarı çıkmak zorunda olduğumda açıklar öyle gıderdım pesıme aglamAzdı zaten en fazla 1 saat ayrı kalırdık vs … son 1 haftadur hersey ters döndü ınatcı bir kız var karşımda beni dişçiye göndermedi kıyanetı kopardı gidemedim kayınvalıdemler geldı arkasından babanne dıye ağlamaktan helak oldu dün gece yıne bizdelerdi kızımı uyutmaya gıdınce gıttıler bunu farkedince 9:30 dan 12 ye kadar aglanırmı ağladı uyumadı bılmıyorum napıcam nolur yardım edın 😪 üst komşumuz var ama aıle gbıyız kadını eve yollamıyor teyze dıye ya oda gıdıcek onunla ya gıtmıcek kadın da çok bunaldımmm ve asıl sorun bu pazar baslıcak doğum günü için memleketten annem gelmıstı 20 gündür bizde pazar günü donucek napıcam ben