Merhaba anneler,
dün ikinci doz covid aşımı oldum fakat şimdi ateşim var. 38,5 derece oldu. Bir yandan aşının yan etkisidir diyorum, bir yandan da covid miyim diye düşünüyorum. Bebeğim henüz 2,5 aylık :( bu durumu yaşayan oldu mu? Ben önemli değilim ama bebeğime geçer mi? O da ateşlenir mi?