Selam kızlar bebeğim 26 günlük sütüm az olduğu için mama veriyorum malesef. Hastanede bebeğime Hipp verdiler bende çıkınca devam ettim doktor değistirirsem karın ağrısı yapabilir dedi ama kakasını bazen zor yapıyor yavrum öylede böylede çekiyor karın ağrısı .. aptamile geçsem bir problem olurmu? Aptamil anne sütüne en yakın mama diye duydum?