pandemibebegi Ah ahh daha küçücükken ne hayallerim vardı , neler yapacaktık 😂 ama 6 aylık olana kadar gaz derdimiz bitmediği için ve aşırı aşırı aşırı huysuz olduğu için hiç bişey yapamadık 😅
Ancak dizginledi kendini 😅 ( Çok olmasada )
Teşekkür ederim öneri için bakayım yırtılmayan kitaba 😅 ama işte sorun yirtmasi değil okumama izin vermeden ağzına sokması , elinden alınca da çıldırıyor .