Kızlar merhaba 4 gün önce sezeryan oldum dünden beri anca sütüm gelmeye başladı bu süreçte bebek sarılık olmasın diye mama verdim şimdi meme emmiyor kesinlikle göğüse gelince uyuyor tutmuyor göğüslerim boşalmadığından süt kanallarım tıkanacak sağıyorum ama cok fayda etmiyor önerisi olan var mı