4.ayda başladi dişler çıkmaya. 3 buçuk aydır 1 hafta iyiyse 1 hafta dış eziyeti çekiyoruz. Gerçekten yorulduk. Şimdi sorum şu bebeği boyel ard arada diş çıkaran var mı ? Alt önler ilk çıktı. Sonra üst yanlar çıktı. Sonra alt yanin biri çıktı ve en son geçen haftada üst ön ve alt yanin diğeri çıktı. Uzamalari kaldı bı. Karışık oldu 😅 neyse artık uzun bir süre çıkmaz dimi rahat ederiz 😭