Minzilikuymak61 Arkadaslar merhaba birsey sormak istiyorum oglum 11 aylik gunduz 2 uyku uyutuyordum fakat 2.uykuyu uyurken sanki zorla uyuyor agliyor 1.cide oyle degil gündüz tek uykuya gecmelimiyim sizce erkenmi yoksa
MervEslinArden Minzilikuymak61 Bende böyle bi durumla tek uykuya geçtim 2 3 gün güzel ilerledi ama sonra fark ettim ki tek uykuda acayip yoruluyor ve uykuya geçiş uzuyor sancılı oluyo. Uyku aralıklarını ayarladım ilk uyku kısa ikinci uyku uzun yaptırmaya çalıştım tekrar 2 uykuya geçtik o zaman rahatladım. Şimdide 16 aylık kızım 1 aydır tek uyku yapıyoruz şimdi tam anlamıyla oturdu. Süreç zorlu tek uyku olayı güzel