Oğlum 15 aylık. Bir süredir öğlen uykusuna yattıktan 30-40 dk sonra uyanıp ağlıyo meme istiyo vermezsem kesinlikle uyumaz geri, emiyo geri uyuyo bi 30-40 dk daha uyuyup uyanıyo sonra zaten. Uyumadan önce de emzirip uyutuyorum ama her gün kesintisiz böyle yapmaya başladı. Uyuyacağı toplamda en fazla 1.5 saat onda bile meme için uyanıyo 🤷🏼♀️ Nasıl bıraktırırım acaba bu huyunu yaşayan var mı ?