Merhaba anneler uzun sure gittigimiz bir cocuk doktorumuz var ilgisi alakasi cok iyi yani bize yaklasimi guzel sicak benim cocugum ayda iki kez mutlka hasta olur kendisinin irtibat numarasini almadim cok sık rahatsiz eden biri de degilim ama bazen ihtiyac oluyor birsey sormam gerekiyor kendisine hastaneyi aratip odasina baglanmasini rica ediyorum sorup danismak icin ama her defasinda musait degil doluluktan diyip odasina baglamadan kapatiyorlar telefonu yani ben ihtiyac oldugu durumda neden irtibata gecemiyorum ki cevremde surekli irtibatta olan anneler var doktorlariyla siz nasilsiniz merak ettim