Alyatrd Merhaba anneler , odamız gece 24derece civarı bi sıcaklıkta oluyor ,ben sadece zıbın üzerine 1.5 tog uyku tulumu giydiriyorum üzerini örtmüyorum , fazla mı sizce .? sizler nasıl giydiriyorsunuz merak ediyorum 🙏🏼
Cheddar Alyatrd göğüsü ve sırtı sıcaksa yeterli gelir. 1.5tog 21-22derecelerde ideal ama kimi bebek sıcağı seviyo
snyck Alyatrd 22 24 derece arasında 1.5 tog ince bir zibinla kullanıma uygun terlemiyorsa fazla gelmiyordur bizim 22.5 falan oluyor 1.5 tog ince bir zibinla birlikte bazı zamanlar usutuyor gibi geliyor
Yazannesi1 Alyatrd bebeğinizi gözlemleyin çünkü bazı bebekler sıcağı sever bazı sevmez. Benim bebeğim sıcağı hiç sevmiyor mesela hemen terliyor. ☺️
Gupssse Alyatrd bizimde aynı oda sıcaklığı ve tog değeri. Merak ettiğim sabah uyandığında kolları soğumuş oluyor nedeni nedir sizce normal mi?
Alyatrd Cheddar bizim bazı günler ensesi sırtı serin gibi oluyor sabah uyandığında , bazı günler sıcacık uyanıyor karar veremiyorum ne giydirsem diye 🤔 zıbının üzerine ince bi alt üst pijama mı giydirsem bilemedim
Alyatrd Gupssse evet bizimde bazı günler ensesi sırtı serin gibi oluyor sabah uyandığında , bazı günler sıcacık uyanıyor karar veremiyorum ne giydirsem diye 🤔 zıbının üzerine ince bi alt üst pijama mı giydirsem bilemedim
Lilababymom Alyatrd bizim de genelde 24 24.5 oluyor 1.5 tog uyku tulumu kısa kollu zibin üzerine giydirdim ama bu ara dişten dolayı fazla sıcak vücudu ateş yapabiliyor o yüzden kullanmayı bıraktım ince bi pijama giydirip üzerine ince bi battaniye atıyorum. Bence üşümez ideal olur normal bi vücut sıcaklığıyla