Nihan21 normalde beş aylıkken doğum kilosunun iki katı yakalanması isteniyor ama son doktor kontrolümüzde bana da doktor bir ay önden gittiğini söylemişti bebeğimin boyu çok iyi bence maşallah kilosu belki biraz fazla ama erkek bebekse doktoru da iyi buluyorsa sorun yok tabi persentile göre baya üstünde