Gunel99 biz başladık sadece anne sütü aldığımız için 4,5 aylıkken tadımlara başladık 1 çay kaşığı kadar şuan 6. Ayına girdi çorba yoğurt meyve hepsinden yediriyorum doktorumun yönlendirmesi ile başladım mama içen çocukların erken başlayabildiğini söyledi ayrıca 3 ayrı doçent doktora götürdüm hepsi aynısını söyledi o sebeple başladım bende eskiler bazen bazı şeyleri doğru söylüyorlar 😌