Aysenurg1deniz aynı kusmalar reflü denildi bize de fışkırarak sürekli kusardı yedikten ⅔ saat geçse de kusardı. Doktor 2,5-3 saatte biz emzirin midesi yediğini hazmetsin dedi ama buna rağmen kusuyordu. Kakası mukuslu gündüzleri de geçmeyen gaz oluyordu ve süt alerjisi denildi çok ama çok sıkı diyet yaptım kusma geçmedi ama biraz rahatlar gibi oldu. Motulium ve gaviscon vermişti doktor hiç kullanmadım çünkü kilo alımında problem yoktu. Cildinde döküntüler de var ise bi alerji doktoruna ve çocuk doktoruna götürün probiyotik ve gaz damlası kullanım rahatlar karnına masaj yapın beyaz gürültü dinletin yavaş yavaş sallayın bunlar rahatlatır. Bende çok gazdan çektim kusmadan çektim 4 ay hiç uyku düzeni olamadı uykuya direniyordu sürekli belli rutinler yaptım banyo masaj gibi müzik dinlettim nebe suresi çok açtım rahatlattı. Biogaiga kullanıyorum hala 8,5 aylık. Gaz metsil damlası kullandım. Devletin verdiği d vitamini içinde paraben var o yüzden kullanmadım. Başka sorunuz olursa yazın yardımcı olmak isterim.
bide gazlı bebekler emmek istiyor aç sanmayın emzik deneyin.